you.

Har ju inte bloggat på ett litet tag så tycker att det passar att skriva om min grymma helg.
I fredags när jag hade slutat skolan och tog tåget hem till Ystad så väntade finis på mig vid stationen. Lite senare åt vi middag hos min syster och hade en helbra fredagskväll helt enkelt. På lördagen åkte vi till Abbekås och hade det mysigt där. Vi hade fixat frukt och smält choklad vilket jag hade varit sugen på hur länge som helst. Sedan blev det söndag och vi vaknade tidigt av vana, och hela dagen spenderades åt att glo igenom två säsonger av the Office. Ren lyckosöndag alltså. Egentligen var det tänkt att jag skulle åka hem på kvällen, men jag beslöt mig för att sova där en natt till för att jag började inte förrän vid tio idag. Bästa beslutet någonsin!
Så där hade vi min helg. Hur jävla fin och bra som helst. Synd att inte fler helger hade kunnat se ut så, för det finns nog inget bättre än att umgås med den man älskar mest.


Detta ska då föreställa banan, vindruvor, kiwi, mango och annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0