Mom, mom, mommy, ma, mom, mom, ma, ma, mommy, mommy!

Min underbara mamma köpte ljus med vaniljdoft till mig idag och till och med lite choklad. Hon fyllde också på förrådet av nudlar (!)
ibland gynnar det att vara krasslig.



Har haft svårt att koncentrera mig på att plugga idag för att jag inte känner mig frisk, men har ändå lyckats ta mig igenom en bra bit av boken. Tycker det är bra att tåget tar 50 minuter till Malmö för då kan man läsa på saker man har missat, vilket jag nog kommer göra imorgon.
Äsch, jag har varit nog med duktig för denna dag - nu ska jag se på Landet Brunsås, Halv Åtta Hos Mig och Rebecca & Fiona. Även äta pasta med kantareller, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0