trött tjej

Jag är helt slut. Fått ytterligare två uppgifter i skolan idag, utöver dem vi redan har. JAG VILL HA ETT LIV OCKSÅ! Nej, lite överdivet. Men det kan faktiskt bli för mycket, då vi redan har massa litteratur att läsa inför föreläsningarna/första tentan. Får utlämningen av tentan på min födelsedag dessutom - not okey.
Sedan ska vi även fixa ett studiebesök på en verksamhet som bedriver socialt arbete, för att komma ut på "fältet" och få känna lite på det. Ska faktiskt bli riktigt kul och intressant.

Imorgon blir det workshop om personlig professionell utveckling och jag har ett låååångt dokument som jag måste läsa ikväll om detta. Grymt att det är fredag imorgon i alla fall. Ska till Lund direkt efter skolan för att träffa min älskling och på lördag kommer mina sötnosisar hit. Sedan är jag redan fullbokad nästa helg med roliga saker. Det blir Kivik, Emmie & Julia, brunch på Saltan och Les Miserables. Major like på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0