update om förra inlägget!

Måste skriva om detta: jag har nu mejlat om två lägenheter i samma fastighet på Kristianstadsgatan i Malmö! Tror jag smäller av. Läget är perfekt då min skola ligger jättenära och bara att bo på möllan hade varit så mysigt. 
Första lägenheten ligger på första våningen och är en etta på 36 kvm. Den andra ligger på femte våningen och är en etta på 45 kvm. Det kallar jag en stor etta. Den andra ettan kommer ju vara en takvåning, fatta coolheten!
Usch, nu är jag så glad i magen att jag blir otålig. Vill se lägenheterna, vill att dem ska vara fina, vill ha en lägenhet!
Lite gatuvy av Kristianstadsgatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0