sjuge vecka

Skånska in my heartyheart.

Nästa vecka behöver jag bara vara i skolan på torsdagen för min redovisning, så det betyder att jag kommer ha värsta lovet!
Okej, jag har egentligen massvis med litteratur jag behöver läsa och få tag på. Men ändå. ÄNDÅ!
Nästa torsdag är dessutom mycket speciell, för då har jag och Axel ett halvår tillsammans. Tycker att det känns som att det inte var så längessen jag skrev att vi hade tre underbara månader tillsammans (den veckan gymnasie-gänget var i Alanya). Min syster och hennes Andreas firade 2 år igår och nästa lördag firar min andra syster och hennes Christian 12 år. Har dock ingen koll på Calle och Johanne, men Widéen-syskonen har mycket kärlek omkring sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0