men det är snart helg!

Ännu en dag har gått och jag hade bara en föreläsning idag, så kunde åka hem tidigt. Men vår klasslärare sa att vi skulle ha läst alla 13 kapitel i vår lärobok, som motsvarar ca 400 sidor, till imorgon(!) och jag fick tag i min bok i tisdags. Hmm, nej kommer ju inte klara detta men ska göra så gott jag kan. Vet att alla andra i klassen är i samma sits så det känns ju skönt. Tror hon sa det mest för att vi skulle kunna ställa frågor på materialet till de gäster som kommer imorgon.
AJA, ikväll kommer i alla fall Emmie och Julia hit. Ska bli så härligt att träffa dem och få en paus i pluggandet.

Sedan har jag en lång dag framför mig imorgon. Går till klockan fyra och egentligen skulle jag på insparken imorgon för att det är såpa-fotboll (HUR KUL?!), men hinner inte det. Fett tråkigt.
Ska istället laga mat på kvällen hos mina fina syster och bara ta det lugnt.

Nu måste jag fortsätta läsaläsaläsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0