återupptäckter

Alltså min Spotify.. den är ju typ död. Uppdaterar den aldrig och det kan ju ha något att göra med den limit som finns på låtarna. Kan vara det sämsta påfundet någonsin. Men håller på med en ny lista där den bästa electro-musiken ska finnas och tittade samtidigt igenom min "blablabla"-lista. I den listan så finns det så sjukt mycket musik från förra vintern som är otroligt bra. Massa låtar som jag har glömt och som triggade lite minnen när jag lyssnade igenom dem. Cold War Kids, Cut Copy, CEO, Kisses, Washed Out, The Naked and Famous, Mystery Jets, Egyptian Hip Hop, Caribou, The Maccabees, Local Natives, Bombay Bicycle Club ooooooch såååååå vidareeeee.

HÄR är i alla fall min electro-lista som jag börjat på. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0