sitter på Orkanen..

.. och bara känner mig trött. Sista dagen för att skriva tentan och jag känner mig långt ifrån klar, på något sätt. Ska kämpa in i det sista och åka in till Malmö imorgon igen för att lämna in den. Sedan åker jag hem igen, för att åka in IGEN men den gången tillsammans med Azra för att gå på bio. Tösabiten fyller dessutom år idag, GRATTIS! 
Men nu längtar jag verkligen efter att ha tentan klar och inlämnad så jag kan få sova utan någon som helst stress i mitt huvud. Snart där, snart!


Och så ville jag bara säga lycka till imorgon boyfriend ♥ 
(någon har också tentaskrivning denna veckan). Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: AZRA

Tack babeee! :D

2011-10-20 @ 14:27:34
URL: http://fikic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0