FREEEEEEEEDOM!

Som jag har slitit, klurat, resonerat, alanyserat och skrivit så fingrarna värkte, men nu är jag äntligen KLAR MED MIN FÖRSTA TENTA! Freedom, freeeeedom i tell you. 
Åkte in vid elva och lämnade in uppsatsen i skolan. Det tog kanske en minut att lämna in den, sen kunde jag åka hem igen. När jag gick ut från skolan sjöng Robyn från min ipod, you can't handle meeeee och solen bara sken. Just den stunden kändes så mäktig. Jag är klar liksom, det är inte upp till mig längre.

Nu vill jag att klockan ska bli fem för då tar jag och Azra tåget till Malmö och Entré för att shoppa lite, äta lite och se Paranormal Activity 3. Jävlar i det bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0