att orka ännu en måndag

Dagen började lite najs med att sitta på ett tåg som bara stod still i Burlöv, som då resulterade i att jag kom för sent till mitt seminarium. Men det gick bra ändå, tack för det i alla fall. En sömn-triggande föreläsning på det och jag satt på tåget hem igen. Nu har jag varit hos mormor hela eftermiddagen för att hon flyttar snart och snälla lilla jag ska hjälpa till imorgon också. Klockan halv nio! Allt för min fina gam-gam (se Horrible Bosses, så fattar ni).

Annars har jag haft en riktigt härlig helg som gick alldeles för fort förbi. Men imorgon är den här bruden ledig igen och det sitter inte fel.. förutom det där med att jag måste ändå gå upp halv åtta. Hooray!
vill ha lite sommar och långt hår igen, hade varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0