recap

HEJ! Riktigt längesedan jag tittade in här, snart en vecka sedan herregud. Skönt som fan! Har så mycket på gång i skolan och sådär att jag inte prioriterar min blogg alls, vilket verkligen känns skönt. Har knappt varit inne på facebook heller.. what's happening to me?! Men ja, sånt kommer och går vet jag utav erfarenhet. 

Veckan som jag har missat att blogga har bestått av en superbra helg med en liten roadtrip på östkusten, mys-middag, fars dag och Lund. Efter helgen har det blivit föreläsningar och ännu mer Lund. Och imorgon är det fredag igen, galet.


fin dag ute i naturen i lördags


bettan & axel, såklart!


calle fick lite pre b-day presenter av mig i tisdags


cute but crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0