livet!

Igår överraskade jag Axel genom att bjuda han på middag i Malmö och sedan sova där (tack till Calle för lånet av lägenheten) som hans födelsedagspresent. Det blev en sån fin och mysig kväll, även fast det kunde regnat lite mindre.

Sedan vill jag bara säga att jag verkligen älskar att man äntligen får välja sina vänner, inte tvingas umgås med människor som egentligen inte vill träffa. Det tillhör gymnasietiden. Nu kan jag välja att ha människor i mitt liv som jag vet vill mig väl och som jag tycker om. En obeskrivligt skön tanke.

Kommentarer
Postat av: jangård

go bettan it's ur birthday, were gonna pardey like it's ur birthday, yo yo yo!

2011-07-29 @ 22:33:03
Postat av: tovaaaaaaaaaa

nej hanna, det var axels födeledag ............................. mihihihi

2011-07-30 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0