hur det nu kommer att bli

Innan i år sökte jag till socionomprogrammet på flera olika universitet/högskolor, och idag har jag fått mitt besked. Jag kom in på mitt andra alternativ, som var Malmö högskola och jag blev reserv på mitt första alternativ, som var Lunds universitet. DET ÄR GALET! Jag kommer plugga i höst. Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra, eller jag har inte vågat sätta mig in i den tanken.
När folk har pratat med mig om var de ska plugga, innan de ens har kommit in, har jag alltid försökt tänka på annat eftersom jag inte visste hur det skulle bli för min egen del. Jag har aldrig kunnat vara så bombsäker på det. Men nu vet jag.
Helst av allt vill jag ju plugga i Lund, men Malmö är inte fy skam det heller. Så vi får se vilket det blir, jag har tackat ja till båda utbildningarna.

Nu ligger jag bara här i min soffa och försöker greppa allting.
Det känns riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ett stort Grattis till dig Bettsskiii, jätteglad för din skull :D<3

2011-07-15 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0