Hitta min väg tillbaka

Det är tredje dagen på det nya året och jag känner mig redan stressad. Jag har ignorerat många ansvarsfyllda saker som kommer bita mig i häcken alldeles för snart. Mitt projektarbete känns som om att det går åt helvete då jag ville ha värsta stora konstutställningen, men jag har inte ens hittat ett ställe än. Okej jag har kommit en bit med tavlorna, men vad gör det om jag inte har någonstans att ställa ut dem? Det problemet bleknar dock i jämförelse med vad som händer efter studenten. Vart är det meningen att jag ska ta vägen? Att studera till socionom i Göteborg var något jag kom på förra veckan, men hur lätt är det att veta att det är rätt för mig. Jag kan nämna miljoner andra saker till som oroar mig men det gäller att kunna ta det lugnt och fokusera på en sak i taget. Just nu vill jag bara borra ner mitt huvud i min kudde igen, men det är väl lika bra att ta tag i dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0