min vän eric

Eftersom jag ligger hemma i sängen just nu och är sjuk (TYCK SYND OM MIG) och troligtvis har jag smittat Eric igår när vi umgicks med Azra och Linn, så ska jag skriva en fin liten dikt om honom för att han ska bli glad.

Till Eric:

Du har inte många hjärnceller,
Och kommer aldrig skriva en bestseller.
Men du är min vän Erica,
Som har ett "coolt" jobb på Ica.
Du snackar och skryter om dina slynor,
Och har nog fått slänga en del dynor. (hehe)
Brösarps IF's stolthet,
Även fast du är påväg att bli lite fet.
Dina manboobs är dock inget att skämmas över,
Du fuskar till dig kortspelsvinsterna med både hjärter och klöver.
När du svassar omkring i skolan med ditt breda leende,
Vänder sig brudarna om för att skåda ditt utseende.
Men man ser besvikelsen i ögonen,
När de får veta att du gillar MEN.
Tråkigt men så är det,
Att killen du sett,
Spelar för andra laget!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Satsa!

2011-02-19 @ 19:21:37
Postat av: Azzie

HAHAHAH bästa !!!

2011-02-20 @ 20:25:57
URL: http://fikic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0