jag vill inte ha lov nu

Seriöst, lovet kan dö just nu. Jag är fortfarande dålig och missar härligheten i lovet. Sjuk kan man vara när det är skola. Vädret kan också dö, jag säger nej tack till kall vind som piskar en i ansiktet och kylan som tar över kroppen. Var tvungen att ta mig ut idag för att köpa mig en gosig halsduk så jag minskar risken att fortsätta vara döende. Sedan är alla mina bestiez iväg så jag känner mig lite ensam. Hej din lilla pessimist, kan du gå härifrån nu? Stackars Axel som ska behöva gå på bio med mig ikväll. Ska skärpa mig!
Jaja, nu ska jag fortsätta mitt Flight of the Conchords-maraton som aldrig varit roligare men jag får verkligen inte fram ett ljud eftersom jag är så hes. Arrhhhhhaghaghsgahdgsrhhfschschsrrrrh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0