vill säga hejdå för en stund

Nu vill jag verkligen bara bort härifrån ett tag. Att åka utomlands innan jag börjar plugga hade varit så perfekt. Jag känner mig så rastlös och vill byta miljö, bara ett litet tag.
Satt precis och tittade igenom sista minuten-resor (som jag gjort så många gånger denna sommaren) till Grekland, Spanien, Cypern, Kroatien, you name it. Men helst av allt hade jag velat åka utanför Europa, till ett land som inte känns så typiskt att åka till. Och nästa lördag, dagen efter jag slutat jobba skulle jag i så fall resa iväg. Med vilka pengar säger du?

Kanske ska sluta drömma och ta mig till jobbet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0