on my mind

Börjar min utbildning imorgon. Imorgon! Ska spendera tre och ett halvt år i antingen Malmö eller Lund. Staden jag helst hade velat gå i är ju Lund, men jag måste hela tiden påminna mig själv att det kanske inte blir så. Avskyr känslan att jag är tvungen att avvakta och se vad som ska hända. Inte få veta direkt. Jag vill kunna säga nu att jag ska plugga där de kommande åren. Har märkt att jag är en ganska otålig människa. Men jag vågar inte bli fäst vid någonting som inte är säkert och jag vågar samtidigt inte vänta för mycket på något som inte blir av. Det är kanske svårt att förstå att det betyder så mycket för mig om man inte är i situationen själv. Men det är väldigt frustrerande och jag vill bara veta vad jag ska förvänta mig. Och vad som ska förväntas av mig. Ska försöka att inte tänka på detta för mycket för att jag får ändå inga svar just nu. Blir att ta tåget till Malmö imorgon och se vad som händer. Tycker såklart att allt är jävligt spännande och jag vet att det kommer lösa sig i vilket fall som helst. Men ovissheten, inte det roligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0