day 2 och day 3

Igår började vi inte lika tidigt och började med en föreläsning på Orkanen, som för övrigt var jätterolig och intressant. Vår professor kunde verkligen fånga allas uppmärksamhet och jag lärde mig väldigt mycket. Efter det skulle vi träffas i våra studiegrupper, eftersom vi skulle idag redovisa tillsammans om vad vi tycker att socialt arbete är, vår egen bakgrund, varför vi ville bli socionomer, våra förväntingar osv. Vi satt och snackade i två timmar och jag bara älskar min grupp. Härliga tjejer! Sedan åkte jag hem, så var hemma rätt tidigt, runt tre. Obeskrivligt skönt. Lyckades då pricka in en date med en snygg kille, tror han heter Axel eller något i den stilen. Hade i alla fall det mysigt och som jag saknar honom. Det är inte alls kul att sakna någon så mycket. Han är så fin.

Nu idag ska jag snart ta tåget för att redovisa med min grupp inför klassen och sedan åker jag nog hem igen, för det är inget särskilt viktigt som händer idag. Men det ser ut som det kommer bli en fin dag, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0