helgen

Inledde denna goda helg med en rolig utekväll på fredagen som slutade med att jag blev av med mina nycklar. Inte lika roligt kanske, men det problemet är löst så det är bara att blicka vidare. Tycker nästan att sådant hör till numera när jag är ute på äventyr - mobiler och nycklar = vardagsmat.



Lördagen blev väldigt slapp men mysig, precis som jag ville ha det. Nördade mig med oxie större delen av kvällen, damn you xwul!

Idag hade jag gjort rum för att ha en pluggdag, men har även hunnit med att åka till Backåkra och Olof Viktors. Vädret är ju galet skönt så plugget får äga rum utomhus. Jag tackar helt enkelt för en övernice helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0