good mornin

Shit vad jag har sovit bra. Vill verkligen inte lämna min varma säng, men denna lördagen är lång och fullsmockad med saker jag måste hinna göra. Vill inte ens tänka på hur min nästa lördag kommer att se ut. Då blir det kurs på körskolan och min födelsedagsmiddag på samma dag. Fast att få bjuda hem alla töserna och fira mig är ändå något jag längtar extremt mycket till. Dessutom är jag en sann planerare & organiserare så middagen kommer inte bli något problem, haha.
Men innan jag ska begravas i dagens busyness så ska jag ut med Jules och använda mitt nya inköp, nu KÖR VI!


Sport-BH i leopardmönster, happyhappyhappy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0