hamnat snett



SKÖNT, ÅH SÅ SKÖNT.
Att vara bloggfri var inte så svårt som jag trodde, kanske ger upp den här grejen helt och hållet. Mmm..

Inga livsavgörande händelser har skett sen sist; jag har haft en otroligt chill helg med familjen, firat mormors födelsedag och farsdag, pluggat äckligt mycket, möblerat om rummet klockan tolv på natten, sett alla Flight of the Conchords avsnitten igen, gått på husvisning (jag vill flytta, men ändå inte) och varit sjuk. Tror att det där täckte en hel del.

Jag vet att jag kommer avsky morgondagen. Känner det redan nu, men humöret lyfts när jag tänker på Harry Potter. För jag och Johanna kommer befinna oss på bion imorgon kväll och se den nya HP-filmen! LOVIELOVE.

Dö nu tråkiga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0