YES!

IT'S OVER!
Jag klarade det, wooohooooo! Allt gick finemang och medalj fick man också. Fast det var verkligen sjukt mycket folk. 
I början när vi väntade på att få starta, så skulle det vara någon uppvärmning och såklart ska alltid jag drabbas av tanter som är överjobbiga. Det var en som slog mig på huvudet och gumpade mig hela tiden. Tack så jävla mycket tantfuling. Men fick ta ut min hämnd lite senare, när jag sprang om henne och "råkade" putta iväg henne. Mohaha.


Ursäkta fulheten på bilden men var ju tvungen att göra en sån "OS-pose" haha. 


Hemma hos Calle-Balle efteråt, och han var stolt över sin ny inköpta gitarr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0