Om jag hade fått välja..

hur min balklänning skulle se ut så hade det varit denna!



Kom ju upp en hel del bilder från årets bal i helgen på Facebook och jag kunde inte låta bli att drömma om min egen. Det är ju ett år till men sånt är så kul att fundera på. 

Det fanns en massa klänningar som jag aldrig skulle ens tänka mig att ha på mig, sådana som är typiska och vanliga eller om de ser ut som bröllopsklänningar. Nej tack, jag vill inte se ut som en gräddbakelse.

Förhoppningsvis så kommer ni se mig i en klänning som liknar den ovan. Något unikt men vackert. En snygg kille på det så skulle det bli perfekt. Ah you pretty dress, i want you!
Hmm, borde nog återgå till min religion nu. Inget mer ska distrahera mig. Yeah right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0