New dress and everything



Oj vad klockan blev mycket snabbt. Min dag har bestått av psykologiplugg & matlagning. Hela dagen. Var med och lagade trerätters till mentorerna på matkunskapen, efter det kom jag hem och fick direkt laga kvällsmat till la familia. Har även lyckats klämma in ett nationellt prov som gick riktigt bra. Det är först nu som jag har kunnat sitta ner och vila. Ska därför unna mig något så trevligt som film - Nick and Norah's Infinite Playlist + ananas.

Ha en riktigt bra lill-lördag alla och klicka här vettja!


Kommentarer
Postat av: linn

åååååh så tjusig <3

2010-05-20 @ 09:19:31
Postat av: Elisabetta

taaaack käraste linnzie! :D

2010-05-20 @ 16:11:13
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0