Mothers Day, Brothers Day, MY Day

Idag har jag ätit för en hel vecka, fikade med familjen och såklart ska alla komma med hembakat. Även jag själv, jag bakade chocolate chip cookies som det inte finns en enda kvar av. Klapp på axeln där. Det gjorde jag bra utan att skryta för mycket :)

Calle stack hem till Malmö precis och nu sitter jag här själv och lyssnar på musik/skriver arbete/surfar (tihi, 'surfar'). Vill dessutom tacka min bror för all bra musik han tipsar mig om, finns nästan inget jag inte gillar som han gillar. Förutom metal, är inte så jätteglad för det. 
Men LIGHTS, som han tipsade om idag är han helt nerkärad i och hon är ju grym. Han går kanske lite för långt när han hela tiden säger att det är hans flickvän, men ja drömma kan man. Gillar denna låten Ice, nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0