Just nu älskar jag att..

.. min mamma går runt och sjunger Lady Gaga's Bad Romance hela dagarna
.. Marabou Cocos kanske ska komma tillbaka igen, HELT UNDERBART!
.. se om gamla avsnitt av olika serier, Gossip Girl, OC osv
.. det är maj månad och en massa spännande grejer ska ske då
.. öppna kylskåpet och få se att det alltid står en smoothie & keso där som väntar på mig
.. planera mitt sista sommarlov
.. läsa om knäppa människor - en kille i Tyskland har gift sig med sin katt (what?)
.. bete mig som en jobbig skitunge för att kunna få som jag vill
.. människor är genuint glada och snälla, det har vi alldeles för lite av tycker jag
.. till sist drunkna i diverse killars ögon, it's so nice och bra tidsfördriv



GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0