Imorgon bär det av!

FREDAG :)
Idag har gjort mitt sista prov för terminen i skolan och det gick hur bra som helst, är överlycklig! Unnade mig själv att inte gå på engelskan, utan gick hem och däckade i sängen istället. Sov i ca 3 timmar och gick sedan ut i ösregnet för att äta middag med syrran. Nu sitter man här och öser musik, hoppas verkligen att grannen blir irriterad.
Borde egentligen packa, för imorgon är det Göteborg som gäller. Det är bröllop och födelsedagsfirande på samma gång, så det kommer bli extra kul. Något som kommer bli mindre kul är bilfärden dit men med min nya Road Mix som jag ska bränna ikväll blir det nog lite bättre.

Hoppas ni får en lika rolig helg som jag kommer ha, PUSS!




Förresten är grått nagellack så jävla snyggt -
'New York' hette mitt Mavala-lack dessutom, kan ju inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0