G-g-going in for the kill





Totally awesome - Calle har tatuerat sig igen! Kan verkligen inte bärga mig tills jag får se den irl imorgon. Familjen kommer FLIPPA! Minns ju hur Karins reaktion var förra gången. Och mammas. Skoooooj!
 
Utöver att det är fredag imorgon, så ska jag även laga middag till familjen. Vad har jag ingen aning, men som alltid när jag ska laga mat så blir det något yummie.
Bio är också inplanerat imorgon kväll, A Nightmare On Elm Street ska vi se och ja det är skräckfilm. Varför utsätter jag mig för det? Haha, är ju hur lättskrämd som helst. Men originalfilmen är riktigt bra (Johnny Depp är med, loves) så det ska nog gå an ändå.

Nu: plugga historia, neeeeeeeeeeeeeey.

Buh bye c00lingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0