Det var ett tag sen!

Hello bb's

Ingen skola igår för att lilla jag blev sjuk och då begravde jag mig i sängen istället för läxor hela dagen. Bestämde mig även för att bryta helt med datorn och var inte online på hela dagen (!!!!), kan inte beskriva hur skönt det var.

Idag är vi ju alla lediga, tackar Jesus så mycket för det. Ikväll var det ju grillning som var inplanerat men det verkar inte som det blir så mycket av det med tanke på vädret och allt så får se vad som händer.
Nu stundar städning och efter det visas Agnes Cecilia på tv, får absolut inte missas!

Och grattis till alla Linn som har namnsdag idag, speciellt den här Linn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0