Det går inte



Jag känner på mig att denna veckan inte kommer innehålla så väldigt mycket skola. Hade en "lektion" idag och då gick vi igenom projektarbetet vi ska ha i TREAN. Jag vet att jag kommer ha glömt allt efter sommaren. Väldigt nödvändigt. Men det är good news för mig att jag redan vet vad mitt projektarbete ska handla om - konst that is. Kommer bli jäkligt kul att sätta igång med det faktiskt. 

Nu tänker jag på Johanna som säkert sitter hemma och äter gott ur sin godispåse, hon lockade med Hemmakväll innan. Men jag stod på mig och sa nej. Fan också. Får väl gå och ta en kiwi eller något.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

vet du vilka superkrafter jag fick av mitt godis, uppsatsen 19 sidor lång redan!!!

(kiwi, PIIH! fruktsocken försämrar koncentrationen, riktigt socker ska det vara!)

2010-05-31 @ 13:58:42
URL: http://920515.devote.se
Postat av: Elisabetta

haha FAN också visste väl att jag skulle följt med, ATTANS! sitter här och kämpar med min uppsats - kiwin kan jag lika bra kasta ;)

2010-05-31 @ 14:03:36
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0