YST-CPH

Blev minnsan en tur till Köpenhamn idag med Johanna, Rebecca och Ellen. Starten var ju inte den bästa med regn regn regn men under dagen så blev det faktiskt riktigt härligt väder. 
Började med en fika på något café sedan strosade vi längs Ströget och på lite bakgator. Jag hittade till och med en klänning till min systers bröllop i sommar! Är grymt glad över det.
Fick verkligen användning för mina danskakunskaper idag kände jag haha, och mina Köpenhamnskunskaper också för den delen. Danmark is my second home you know.
Avslutade dagen i Malmö med en fika på EH där vi fick alla anställda att skratta hysteriskt minst 2 ggr. Mycket underhållande måste jag säga. TACK FÖR IDAG DAMOR!


Demonstrerar hur töntigt det är med glasögon utan styrka, men det finns ju överallt?!


"Vad står det? Q, U.. ku.. Jasså jaha! Hahaha!"


www.ellensmellen/SLYTTAmamma.blogg.se


Johanna hittade sitt nya strandhus som hon ska bo i nu i sommar


Ge oss mer av detta!


Vårt älskade Riz Raz, inget slår deras buffé :)


Otroligt att en enkel sak som body lotion kan göra en lycklig


Favoriten för dagen är denna pluntan från Urban Outfitters, YEAH!


Äppelpaj, choklad, citron-vallmo (LOVE) & hallon-kardemumma

Kommentarer
Postat av: rebecca

KARDEMUFF & EN SÅN är det ju :D haha, tack för dagen! <3

2010-03-31 @ 21:22:04
URL: http://finest.se/rebeccahallberg
Postat av: Elisabit

just det ja! tack själv :) oh nu kom harry potter-marathon-reklamen på tv :D RON RON, RON WEASLYYYYYYYYYY

2010-03-31 @ 21:56:47
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/
Postat av: johanna

can't wait tills mitt strandhus reoverats klart :D

2010-03-31 @ 22:09:58
URL: http://920515.devote.se
Postat av: Ellen

det bloggnamnet är mobbing!!!:( haha tack töser <3

2010-04-02 @ 20:12:08
Postat av: KINGEN

jag som trodde hon skaffat blogg:/ satt och skratta i 10min innan jag klicka:(

2010-04-03 @ 18:02:20
Postat av: Ellen

Va fan tror du om mig egentligen ????:D

2010-04-05 @ 23:19:11

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0