"VA? Är vi med i Carolina Gynnings blogg?"

Hittade en bild på min datorn idag, från förra påsklovet. Jag och Emmie hade varit på Saltsjöbaden och tittat på Carolina Gynnings och hennes mammas konstutställning. Konsten var riktigt nice och Gynning var där och blev bland annat fotad av Aftonbladet.
En tid senare så får jag ett sms av Emmie där hon skriver: "BETTAN VI ÄR MED I CAROLINA GYNNINGS BLOGG!!!!". Jag blir såklart helt till mig och måste genast se det för fan vad coolt att hon har skrivit om oss eller om hon har tagit en bild på oss. Men, det är den här bilden jag får se. Det enda jag har att säga är: Fan vad random!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0