Serious acting part 2

Sådärja! Hemkommen från veckans sista skoldag, schööönt. Spelade in det sista till vår rättegång idag och jag måste verkligen applådera till min grupp för att de är så duktiga! :)
Har bland annat spelat in oh-so-hot-poses och även hunnit med att dansa lite på borden, alltid kul. Ni kan lita på att filmen ska läggas in på bloggen när den är färdig, kommer bli sweet!


Vi kom på att vi skulle ha med sexiga intros som presenterar skådespelarna


WORK YOUR ASS OFF ERICA!


Jag fick ligga på golvet och vara sexigt smart med en ordbok (?)


Älskar att Sara och Jenny skrattar medans Ellen och Eric ser riktigt uttråkade ut


FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIGA WIHO!


Kommentarer
Postat av: Steve

Matchande diadem och skor meee like:)

2010-03-19 @ 16:39:53
Postat av: Elisabit

Va inte en sån manboy "Steve"!

2010-03-19 @ 16:54:24
Postat av: finalinafina ♥

Hejsan! Imorse drog jag igång en "Veckans blogg"-tävling. Det är redan många som har anmält sig; gör det du oxå! Du behöver bara lägga en kommentar i det inlägget. Ha en bra dag ♥♥♥

2010-03-19 @ 17:06:38
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: steve

jag röstar på dig leatherbettan;)

2010-03-19 @ 20:26:21
Postat av: Elisabit

Haha tack det värmer Steve, men jag har precis startat min blogg, tror jag väntar ett tag till ;)

2010-03-19 @ 20:41:33
Postat av: Jangård

haha längtar till jag får se filmen :D

2010-03-23 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0