Oh psykologi, you so random!

Försöker. Plugga. Psykologi. Varseblivning. Varseavlivning. Avlivning. Avlider.

Blir i alla fall glad i magen när jag tänker på torsdag, då vi ska sleva i oss våfflor hos Johanna. Vill testa ett recept på chokladvåfflor, det kan ju inte bli fel någonstans.
Hittade även en kul grej när jag googlade mitt namn, en tidning som vi gjorde i ettan. Mitzy hette den och det var vår version av VeckoRevyn antar jag. Tycker väldigt mycket om Linns krönika i tidningen - "Hej puberteten, hejdå sportkarriär!". Klicka in här vettja!
Sen så ska ju lovet också bli en trevlig liten paus, VÄLBEHÖVT minst sagt. Har kommit på en ny idé till en tavla som jag ska måla och jag kan verkligen inte bärga mig! Sedan blir det även roligheter som Köpenhamn (kanske 2 ggr), pappas födelsedag, konstrunda, påsk överhuvudtaget men också tråkigheter som plugg.

Anyway, ska fortsätta mitt inbankande av psykologi och sedan blir det Gossip Guuuuurrrrrrl


Kommentarer
Postat av: linn

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG du kan ju inte publicera den så!! HAHAHA

2010-03-23 @ 20:14:54
Postat av: Elisabit

haha JOVISST KAN JAG DET :D nu får alla se din lilla söta krönika!

2010-03-23 @ 21:22:21
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0