Nu släpper vi allt, DET ÄR PÅSKLOV!

Fredag och jag är lycklig.

Dagens chock & kuligaste: Eric kom tillbaka! YEEEEEY. Han berättade att han bland annat smugglat hem 13 askar med någon form av snus/snortningsmedel i från Barcelona. Säger att det ska han tjäna pengar på.

Dagens tråkigaste: Mitt internet slutade fungera.

Dagens skickligaste: Jag fixade internetanslutningen. Telia, om ni behöver mina tjänster så säg till! Jag är i stort behov att ett sommarjobb.

Dagens virrigaste: När jag får ett panikanfall efter att jag sovit i 3 timmar. Somnade efter jag kom hem från skolan och vaknade vid sju-tiden då jag av någon anledning tror att det är mitt i natten. Får damp eftersom jag inte ska sova med linserna så länge och för att jag har typ sovit bort en hel dag/kväll. Inser ganska snabbt att så inte är fallet och att jag har någon form av en psykisk sjukdom.

Dagens påskigaste: Äggpickning i matsalen. Vinsten tog jag hem såklart. Kan ju säga att det krävs flera år av träning för att kunna bli så bra som jag är, om någon undrade.

Dagens bästa kommentarer:

Eric: "Jag ska nog tatuera mig"
Jag: "Kan du inte tatuera in en fjäril i svanken?"
Eric: "Vad står nu fjäril för? Fri som en fjäril eller?"
ALLA SKRATTAR
Jag: "Annars så är det ju fri som en fågel, men okej."

Eric sitter och leker med gula fjädrar
Eric: "Det ser ut som en sån kycklingtass"
Jag & Rebecca: "En kycklingTASS?!"
Skrattanfall igen
Jag: "Kycklingar har inga tassar"
Eric: "Ja men den är ju luden, som kycklingens päls"
Linn: "Kycklingar har fan ingen päls!"
Skratt skratt skratt
Eric: "Jag är trött"

Dagens gåva: En big size Tic Tac-ask. Mamma, du känner mig så väl.

Dagens musiksak & smak: Beställde de ballaste hörlurarna ni kan tänka er - Urbanears Plattan Pink och ja färgen blir ju rosa! Musiken som smakar bäst idag får bli hela min Siesta!-playlist på Spotify, STÖRTSKÖNT.


Kommentarer
Postat av: rebecca

skicka siesta playlist till mig (:

2010-03-27 @ 10:00:42
URL: http://finest.se/rebeccahallberg
Postat av: Elisabit

fler låtar ska läggas till, men absolut :D

2010-03-27 @ 10:06:57
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/
Postat av: Fri som en fjäril

jag sa ju inte som kycklingens päls:(

2010-03-27 @ 15:31:43
Postat av: Elisabit

hahaha jo det gjorde du, du hade typ syrebrist eller någonting, pratade helt osammanhängande!

2010-03-27 @ 15:34:25
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0