MEN WTF, HAR DU GLÖMT GRILLEN?



Äventyrsdag!
Blev grillning istället för rullor, ett klokt beslut vi tog så man slapp alla skador som antagligen skulle uppstå. Men jag ska åka rullor snart, det är ett måste! Dagen blev väldigt nice tillslut, vi grillade och myste sedan med film hemma hos mig. Glömde dock engångsgrillen på Konsum (jävligt smart) så det fick bli lite improvisation. Mer än en halv tändvätsksflaska gick åt.
Nu sitter jag här och har sett 2 filmer till, bland annat Ninja Assassin som var jävlar i det bra. Känns som om jag är bland de få tjejer som verkligen ÄLSKAR fightscener där allt går i slowmotion och man riktigt kan få se i detalj hur en människa kan skadas på en massa olika coola sätt. Nerd-alert. Nu blir det en film till (antagligen en actionfilm), haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0