Kan ni säga våffeldagen?

En av de härligaste dagarna på länge! Började dagen med sovmorgon för att sedan ha en 15 minuters redovisning i svenska. Därefter så slutade man och gick iväg och handlade nödvändigheter till fikan.
Väl hemma hos Johanna så blev det direkt stök i köket och en massa goda våfflor dukades fram. Take a look!


Sötare våffelälskare får man leta efter!


Ett två tre - POSE!


Azras och mina chokladvåfflor blev en succé, ofc :D


Chokladvåfflor som är det godaste som finns + vår SP2C-våffla


Tjejen med nutella-armarna själv


Lilla Johanna gillade sina våfflor med hallonsylt, grädde och.. oboy?


Bloggerskorna i farten, man måste ha bilder till bloggen annars är det ju tråkigt!


Sluta skratta åt Cappo, Rebecca!


CAAAAAPPO



Tackar för detta töser!
Såhär har min dag sett ut än så länge. Ska faktiskt sätta igång med lite plugg nu hade jag tänkt, ute i solen då. Parkerar min rumpa i trädgården och där tänker jag sitta tills jag ska ut och springa. Vi ska äta våfflor ikväll också - jag kommer att DÖ. Mycket därför jag ska träna.
Med mycket gott i magen säger jag ciao.

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin dag, fina flickor!

2010-03-25 @ 14:07:32
URL: http://finest.se/rebeccahallberg
Postat av: linnnzan

MMMMMMMMMMMMMMM NUTELLLLLLLA <3

2010-03-25 @ 18:02:02
Postat av: Elisabit

nästa gång linn, då ska du få en stor klick nutella på dina armar :)

2010-03-25 @ 18:09:33
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0