jag är en blogger, fuck yeah!

Nu har jag en blogg - igen! Jag har allt som allt haft 2 bloggar tidigare, en på Devote och en på Blogspot som jag har haft lite hemliga. De skulle vara som typ dagböcker à la Bert Ljung där den som någonsin läste dem skulle dö, eller ja något i den stilen. Mycket personligt och mycket privat. Men jag ska ge det ett försök igen och denna gången ska jag inte bry mig lika mycket. Bara skriva vad jag känner för stunden och skita i resten! Nu låter det som jag har världens mörkaste hemligheter och att min blogg kommer bli supersmaskig men nej, enligt mig själv är jag är en ganska tråkig person. Oh well ni får bestämma för er själva!

Måste även ge ett shout out till Linn som uppmuntrade mig till att skaffa blogg - så skyll på henne om mitt bloggs värde blir bajs :)



Kommentarer
Postat av: bexibox

AWESOME BETTTTY, AWESOME! b-b-b-bird bird bird bird is the word!

2010-03-16 @ 20:17:31
URL: http://finest.se/rebeccahallberg
Postat av: elvira

yeey, gillar't! :)

2010-03-17 @ 14:43:17
URL: http://elvira.bubbleroom.se
Postat av: tova

oh yeeah! GO FOR IT BETTAN!

2010-03-17 @ 18:07:01
Postat av: Elisabit

TJIHOOOOOO

2010-03-18 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0