ett inlägg om ingenting

häpp häpp häpp!
Sitter såklart och undviker plugg som i sin vanliga ordning. Tänker på saker jag vill göra, vad jag måste göra - CRAP måste ju ringa Synsam. Ah och SOMMARJOBB. Nä nu slutar jag att tänka på vad jag måste göra. Ångest.
Har klickat hem världens finaste bikini idag, det är ju en positiv sak som jag har gjort. Även lånat en bok till engelskan som heter "Rape - A love story" (?). Intressant det där.
Jag har bestämt att jag ska pierca mig. Inte i naveln eller i tungan utan i något som heter tragus (i örat). Är verkligen ingen sån person egentligen, men Michaela Forni har inspirerat mig så jag skyller på henne. Hon har även det snyggaste smycket till det som jag definitivt ska kopiera.
Dagens nostalgimusik går då till Snook, fan vad man saknar grabbarna! Såpbubblor har spelats mer än en gång och den låten var dessutom min första mp3-låt :) Ingen iPod då inte och året var 2004 så det var alltså 6 år sedan. Galet. Får bli en back-in-the-days-bildbomb snart, vet att det brukar uppskattas. 
Förresten, satt och snacka om ditten och datten idag med lite classmates och vi kom fram till att vi faktiskt saknar Eric i skolan. Ovanligt tyst på lektionerna, man får inte höra hans otroligt idiotiska kommentarer som verkligen inte hört till ämnet, ingen som går och trycker in ett finger i magen på en, ingen som skrattar mongolidiskt åt sina egna skämt osv. Det jobbiga har vi nu vant oss vid. Tror till och med att Johanna kan erkänna att hon saknar den lilla tösapågen lite! Så kom nu hem Eric och förpesta vår vardag igen haha.





Kommentarer
Postat av: Jangård (bettans älskliiiing)

DU! Jag har faktiskt en mp3 och ingen Ipod, mp3 4-life. Inget sp2c utan eric!! så äre bara!

2010-03-24 @ 21:32:54
Postat av: Elisabit

haha lite stenåldersvarning där hanna!

nej jag håller med dig, han gör vår klass lite mer retarded och det kan man inte leva utan ;)

2010-03-24 @ 21:54:24
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag börjar undra vad Johanna egentligen håller på med;) ser riktigt skumt ut!

2010-03-25 @ 08:25:57
Postat av: johanna

haha, tror jag tänker käka lite på eliviras ben?

2010-03-25 @ 12:43:35
URL: http://920515.devote.se
Postat av: rebecca

mm precis, ERIC KOM HEM!

2010-03-25 @ 13:06:39
URL: http://finest.se/rebeccahallberg

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0