Vi tar en fika till


Började dagen på OV - här är då den godaste morotskakan som finns i hela vida världen, så ni vet


My main man Chrille med kräftstjärtsmacka, går alltid hem :)


Ute på loppisjakt, Hanna fick syn på en gammal Singer






Härlig dag som inte är slut än. Jag fyndade ett halsband och hittade ett potentiellt soffbord, men får se hur det blir med den saken. Tänker extremt mycket på hur jag ska inreda när jag flyttar hemifrån (hoppas det är snaaart) även fast det endå är ett tag till.
Hanna och jag drömde även om att öppna ett café - Systrarna W ska det heta. Sjukt bra namn ju, bara det! Hade nog varit världens lyckligaste person om det hade blivit av. Ja, drömma kan man alltid.

Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då?

kram! :)

2010-07-26 @ 20:43:13
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: thea

Gud så gott med morotskaka.

Och om det där är världens godaste så är det där jag borde infinna mig snarast :p

2010-07-26 @ 23:05:25
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0