F'LÅT!

Det är sommarlov och jag njuter till fullo - ergo, ingen bloggprioritering. Men hade tänkt komma med en bildbomb imorgon, för då har jag faktiskt lite tid till att hänga vid datorn. Bestämde mig för att ha imorgon som en göra-ärende-dag då jag bara ska fixa saker, mestadels till BRÖLLOPET som är på lördag. Ska till och med hålla ett tal som jag knappt har skrivit på, känner verkligen hur nervositeten kryper in på mig. Ska även göra frukost till en hel familj, köpa presenter med Calle, städa, ordna med Spotify-listan och på kvällen har H&C bjudit in hela bröllopsföljet hem till dem. Jag är ju faktiskt tärna :)

Annars har denna dagen, och denna veckan varit så jävla perfekt. Spenderade dagen i Malmö med Azra & Linn och våra rumpor hamnade på Sydnytt som sändes nu ikväll. Härligt att Linn länkade på facebook haha. Ikväll var det familjekväll i vår trädgård med grillning och tända ljus. Älskar att Karin har kommit hem, min fina storasyster.

Sådärjaaaa, och imorgon blir det bildtajm, NATTI! 


Kommentarer
Postat av: AZRA

Vi kommer bli kända nu.....

2010-07-09 @ 02:02:50
URL: http://fikic.blogg.se/
Postat av: Guess who

Hehehe, det är jag som är LänkarN ;)

2010-07-09 @ 19:23:39

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0