Fredagen den 13

Huuur bäst var inte dagen igår? Tack alla ni som var med, ni är grymmast!
Fint med cirka 10 timmars resande men det var det värt. Tågresorna var ju i en klass för sig och bilderna med men de får jag nog inte lägga upp för vissa personer, haha.

Lite höjdpunkter
: när jag hittade ett par kaninöron, bilderna med den perversa Lisebergskaninen, mitt hår som fastnade när vi åkte Kanonen, Johannas fula miner, mitt & Tovas race genom tågvagnen (jag vann mohaha), killarna som filmade i Malmö, när vi åkte Kållerado den 2:a gången, Azras och mina skrattanfall, filmen på Rebecca när hon sover, när jag trodde att jag skulle dö under Uppswinget, när vi smed våra planer på att prata danska, besvikelsen när ingen mer kom fram så vi kunde prata danska och slutligen när Linn berättar sagolikt om Silvertåget (scary).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0