Lite kaffe på detta

Blev ändå skola idag, en lektion liksom så varför inte? Sedan händer det alltid roliga saker - Topp 5:

1. Linn har rosa hår
2. Eric & Stophe ska börja med sitt projektarbete nu i 2:an, de ska sälja vax
3. Rebeccas speciella tics hon gör med handen när hon berättar något hon brinner för eller är upprymd över
4. Eric blir misshandlad + retad för sitt trädgrens-hår hela dagen 
5. Att säga att saker och ting är "random"/slumpmässiga lite för ofta


Nu har precis käkat (tyvärr) pizza med pappa bara för att mamma inte är hemma. Blir alltid hämtmat då för jag är lat som inte orkar laga något. Läste dessutom en hel engelskbok och kunde knappt hålla mig vaken de sista sidorna. Somnade tillslut vilket var skönt men det blev på golvet, inte lika skönt. Vet att jag kommer somna sent bara för det, men det var det värt. Hej på er!

 


Kommentarer
Postat av: linn

åh vad du är fin <3 P.S jag har duschat nu och kommer INTE ha rosa hår imorgon :D:D

2010-04-15 @ 19:18:37
URL: http://eimanlinn.blogg.se/
Postat av: ElisaBIT

tack söt och OH vad synd, tyckte du skulle ha det kvar så en trend kunde skapas, sen skulle alla ha det :D

2010-04-15 @ 19:22:38
URL: http://elisabethwideen.blogg.se/
Postat av: Epic Ica worker

ohhh leatherbettan you are so random....

2010-04-16 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0