;PpPpppPp

"AAAAAAAAAAAARRHHHGOOOOOOOHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!" - Var typ min reaktion för en stund sen när två läskiga damor knackade på mitt fönster. Var tvungen att gå ut och schasa iväg dem. Nej inte direkt, men tack Rebecca & Ellen för att ni skrämde livet ur mig, nu är jag typ död.

En annan sak - what's up with the ;PpPpppPp-grupper på Facebook? Varenda gång man tittar på 'Nyheter' så kommer det upp att den och den har gått med i t.ex. "Island ringer: "Vi skickade Pikachu!", "Tack!", så skickade dem ASH ;PpPpPp." eller "Josef Fritzl ringer: "Vart är du?" "Hemma", så är man i källaren ;pPppPp". Okej den sista var rätt rolig, men ändå. Vem är denna person som startade denna skiten? Nu är det ju hur många som helst som startar nya. Tack. TACK SÅ HEMSKT MYCKET. Därför är jag bara med i en grupp som berör ;PpPpppPp-möget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0