Hatten av

Ja hatten av för denna helg! Den hade ju både sina väldigt bra sidor och förjävliga sidor, men de går ju alltid hand i hand. Bilder orkar jag inte lägga in, blev inte så många heller för den delen och de som togs var 80 % på Fredrik Björks rygg/arm/hand i lördagskväll.

Detta måste även sägas: jag verkligen avskyr när folk i ens närhet sviker en. Nu är det också jag som måste ta tag i det och ja, FAN. Att människor inte kan bete sig normalt.

Förresten börjar jag 12.00 imorgon, SUG PÅ DEN.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha, men lilla du..min rygg/arm/hand...de e min bästa sida :D

2010-04-19 @ 23:44:13
Postat av: Fredrik

hehe, men lilla du :D Min rygg/arm/hand e min bästa sida :D

2010-04-19 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0